Kiekvienos RoboShop.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose. Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite adresu Konstitucijos pr. 6, Vilnius (darbo laikas I-V 09:00-18:00, VI 10:00-16:00), išskyrus išimtis apie kurias Jus informuosime parduodant konkrečią prekę. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje.Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (šią sąskaitą faktūrą), kuri kartu yra ir prekės garantinis talonas.

Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį centrą pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims (pvz., baterijoms, šepečiams, filtrams it ttt.).

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiškos elektronikos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose nurodytą terminą. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Prašymą/skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai  (Vilniaus g 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt , tel. 852626751 , interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse  – /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje  http://ec.europa.eu /ord/.