Sužinokite programavimo koncepcijas
Palaiko „Scratch 3.0“ ir „Python“
Išplėskite robotikos ir techninių žinių lygį
Įeikite į programavimo, robotikos ir AI pasaulį su mokomuoju robotu „RoboMaster S1“ iš DJI. Tai įdomus ir interaktyvus robotų bakas, kurį jūs pats sukonstruojate ir užprogramuojate. Žaisk žaidimus, vykdyk užduotis ir mokykis vertingų įgūdžių.
DJI projekto „Kelias į meistriškumą“ kursų serija ir „RoboAcademy“ vaizdo įrašų kursai yra sukurti taip, kad pradedantieji taptų ekspertais, tuo pačiu praplečiant tikrą supratimą apie robotikos principus ir technines žinias. Pastatydami galite „S1“ įkvėpti gyvybės pagal savo pasirinktinį programavimą.
Galite programuoti naudodami „Scratch 3.0“ programavimo kalbą arba „Python“. Pridėdami S1 roboto funkcijas ir įgūdžius, galite naudoti šešias skirtingas garso / vaizdo atpažinimo funkcijas.
Programavimas atliekamas per suderinamą planšetinį kompiuterį ar išmanųjį telefoną, kuris taip pat gali būti naudojamas S1 valdymui. Naudokite 1080/720 gimnastikos kamerą, kad galėtumėte mėgautis svaiginančia pirmojo asmens patirtimi ir smagiai žaisti solo ar kelių žaidimų žaidimus prieš kitus S1 robotus.
46 Pritaikomos dalys
„RoboMaster S1“ yra surinktas iš 46 pritaikomų komponentų. Tai suteikia jums galimybę padaryti S1 savo, plečiant ir pritaikant jo galimybes. Pridedami šeši PWM prievadai, skirti papildomiems priedams dar labiau pritaikyti.
„RoboMaster“ programa
„RoboMaster“ programa yra patirti tai, ką siūlo S1. Tai suteikia jums roboto valdymą ir galimybę jame programuoti naujus sugebėjimus. Programa palaiko „iOS“, „Android“ ir „Windows“ įrenginius, tokius kaip išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir nešiojamieji kompiuteriai. Kelių platformų programos pobūdis leidžia skirtingoms platformoms žaisti kartu, o taip pat dalytis pasirinktinėmis programomis.
AI programavimas + 6 atpažinimo funkcijos
Tai, ką „RoboMaster“ gali padaryti, priklauso tik nuo jūsų pačių ir to, kaip suderinsite šešias skirtingas atpažinimo funkcijas. Jie apima vaizdinių ir garso atpažinimo galimybių derinį
Eilutės sekimas: sukurkite savo įdomų ir interaktyvų kursą, kad S1 automatiškai sektų
Regėjimo žymekliai: „S1“ gali atpažinti ir reaguoti į iki 44 vaizdo rinkų, tokių kaip skaičiai, raidės ir specialieji simboliai
Sekite: Galite suteikti „S1“ galimybę sekti ir sekti asmenį jo regėjimo lauke
„Clap“: programos atsakymai į garsinį plojimą, atsižvelgiant į skirtingą ritmą ir garsų skaičių
Rankos gestai: „S1“ gali reaguoti į daugybę fizinių rankos gestų
S1 robotai: jūsų S1 gali atpažinti kitus S1 robotus ir atlikti pasirinktinius judesius pagal jūsų programavimą
Kelias į meistriškumą
Ši programa pagrįstų kursų ir užduočių serija, skirta skatinti programavimo mąstyseną, yra skirta jums nuo pradedančiojo iki eksperto
„RoboAcademy“
Vaizdo pamokos, įtrauktos į „RoboAcademy“, yra skirtos pateikti išsamias instrukcijas, kaip valdyti „RoboMaster S1“. Jie taip pat sukurti kaip įdomus ir patrauklus būdas geriau suprasti fiziką, matematiką ir pagrindines programas
Scratch & Python
Į S1 galima užprogramuoti įvairius sugebėjimus, kad galėtumėte pritaikyti jį savo skoniui. Pradedantiesiems „Scratch 3.0“ yra programavimo kalba, kuri puikiai tinka mokytis loginio kodavimo sąvokų su vaizdine bloko pagrindu sukurta vartotojo sąsaja. Pažangesniems programuotojams „RoboMaster S1“ palaiko ir plačiai naudojamą „Python“ kalbą.
Mažo uždelsimo HD FPV + 2 ašių „Gimbal“
Naudodamiesi mažo latentinio ilgio 1080p / 720p fotoaparatu, galėsite mėgautis pirmojo veiksmo vaizdu vairuodami ir žaisdami žaidimus. Fotoaparatas pritvirtintas prie 2 ašių gimnastikos, kurio matmenys yra 540 ° ir 65 °, kad būtų išplėstas matymo laukas. Norėdami užtikrinti, kad vaizdo transliacija būtų sklandi ir stabili, gimnastika veikia varikliu be šepetėlių, kuris veikia su IMU ir pasirinktiniais algoritmais, kad vibracijos valdymo tikslumas būtų ± 0,02 °.
Integruotas Blaster + žaidimo režimai
Integruotame blasteryje naudojami LED žibintai, skirti stebėti taikinius ir priešininkus įvairiais žaidimo režimais, šaunant arba infraraudonųjų spindulių pluoštais, arba fizinėmis netoksiškomis gelio granulėmis. Karoliukų surinktuvas vienu metu gali laikyti maždaug 430 granulių. Garso efektų ir atkryčio įtraukimas šaudymo metu padės pasinerti į patirtį. Papildomam saugumui S1 suteikia apribojimus šaudymo greičiui ir kampui.
Blasterį galima naudoti įvairiais žaidimo režimais, o jūsų S1 reakcija žaidimo metu gali būti padidinta pritaikytu kodavimu, pavyzdžiui, „Paspauskite ir paleiskite“, kur galite padaryti S1 posūkį ir kontrataką automatiškai, kai tik paspausite. Čia yra sąrašas žaidimo režimų, kuriais galite mėgautis naudodamiesi S1
Tikslinė praktika ir varžybos: Vienišo žaidimo režimai, reikalaujantys nuskenuoti vaizdinius žymeklius su S1 ir treniruotis šaudyti arba lenktynės nuo žymeklio prie žymeklio
Lenktynės: kelių žaidėjų režimas, kai keli S1 robotai lenktyniauja norėdami kuo greičiau nuskaityti vaizdinius žymenis
„Visiems laisvas“: „Multiplayer“ režimas, kai keli S1 robotai naudoja integruotą blasterį, kad gesintų gelio granules ar infraraudonųjų spindulių pluoštus vienas kitam. Norint įgyti pranašumą, gali būti naudojamos papildomos paslapčių premijos. Tai apima galvos svaigimą, elektromagnetinius trukdžius, didžiausią greitį ir nenugalimumą.
Išmanusis jutiklinis šarvas
Šešios intelektualios šarvo plokštės supa baką ir yra skirtos aptikti smūgius, kai vyksta kova su jūsų RoboMaster S1. Tai gali aptikti infraraudonųjų spindulių ar fizinius smūgius iš gaunamų gelio granulių šaudmenų. Hitai užregistruojami ir perduodami realiu laiku žaidimo metu. Keli LED žibintai, esantys blasterio šonuose, po paspaudimų išsijungia po vieną, kad būtų vizualiai įvertintas rezultatas / apgadinimas.
4WD kryptinis judėjimas
Pasirinktinis M3508I variklis turi integruotą FOC ESC ir išleidžia iki 250 mN-n sukimo momentą. Linijiniai „Hall“ efekto jutikliai padeda tiksliai valdyti priekinę pakabą su keturiais ratais. Kiekvienas iš keturių „Mecanum“ ratų turi 12 ritinėlių, leidžiančių „RoboMaster S1“ pasiekti kryptinį judėjimą.